Jag vill ha roligare/andra träningsmöjligheter!

Lördag ärlikamed tvätt dag för mig! Det blir skönt att få det gjort i alla fall! Storstäda skulle jag behöva.. Söndag kanske ärlikamed storstädningsdag..? Det visar sig!

Jag har kikat lite på vad det finns för träningsmöjligheter här i Flen.. Det finns inte mycket alls! Två gym, och typ friskis&svettis! Friskis har gympa på olika nivåer, och core, och lite sånt! Jag skulle vilja ha fler träningsmöjligheter! Jag skulle till exempel vilja testa bikramyoga och zumba, och polefitness! Över huvudtaget "modernare" träningsformer! Men nej, inget sånt här.. Finns det ingen efterfrågan här på sånt??

Aja, det var lite funderingar!
Nu ska jag ta mig lite kaffe innan nästa tur till tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

JO det finns efterfrågan :) Det borde vara nåt man kan undersöka. Finns det ett bra underlag för det kan de starta igång nåt om det finns någon instruktör :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback