Jag måste bara berätta...

Jag vet att jag har sagt det förut, men det kan bara inte sägas för ofta: Jag har världens underbaraste vänner! Och jag har haft en så himla bra helg tillsammans med dom!
I Fredags blev jag och Petra bjudna hem till Älin och Ebba på mat och Fredagsmys (och vin efter Ebba somnat)! Värsta lyxen med god mat och trevligt sällskap! När vinet kom fram blev det yatzy-spel, mycket pikar och fniss!
I Fredags blev det också bestämt att vi tjejor (jag, Jenny och Älin) skulle till Petra igår för att bli berusade! Så igår blev det mer vin, mycket kex och ost, mer fniss och prat om allt och inget! Helt jäkla underbart!

I veckan måste jag ta tag i att fixa bilder och lägga ut här, och skicka till folk och så! Det har liksom hamnat allra sist på prioriteringslistan! Annars i veckan ska jag ringa lite samtal och skicka in lite papper! Planen för 2011 är att plugga! Plugg plugg plugg! Därför måste jag ringa runt och skicka in papper! Och till hösten är planen att söka designskolor!
Andra planer för 2011 är att njuta av tillvaron, umgås och skratta massor med mina vänner och min familj, bli bättre på att träna och springa, Jenny ska fylla 25 och vi tjejor ska på kryssning, och i sommar ska jag till Grekland! Fler planer kommer det nog hinna bli, sen blir det alldeles säkert en del spontana upptåg också!

Den närmsta planen för nu blir i alla fall att ställa mig i duschen!
Puss&hej!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter som bra planering. Söker du jobb nu el? Såg de sökte extrapersonal till Onoff i K-holm.

2011-01-13 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback