Aahmeh mello asså!

Jag är inte så insatt, graderar inte låtar och så, och tittar de Lördagarna som jag känner för det! De Lördagarna jag har tittat (första och så idag) hade jag rätt om vilka som skulle gå vidare, jag hade rätt förra lördagen också (Brolle och Sanna) gissade på att de skulle gå vidare på sina namn, nu kan jag ju dock inte uttala mig om ifall det var namnen eller deras låtar som tog dem vidare eftersom jag inte tittade!
Ikväll verkar jag och många med mig tycka att det bästa var Lena PH och Dead by April, jösses vilket drag! Gissade på att Saade och Playtones skulle gå vidare ikväll, Saade är nog inte min favvis direkt, men låten var okej! Sara Lumholt gillade jag, dessvärre tyckte jag att sången lät falsk i verserna.. Och Sara Varga då? Hallååå, tråkig!!! Vacker text i låten dock!

Hoppas ni har en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Jag och min pojkvän garvade nästan ihjäl oss åt Sara Lumholdt. Sången var ju fel redan från första tonen :) Håller med om att Sara Varga var sjukt tråkig. Det var sömnmedel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback