Aa precis, rubrik var det ja!

Idag har jag börjat att förminska några bilder, så inom en snar framtid kan det hända att jag lägger upp lite nytt på facebook och kanske här!

Idag har jag kommit fram till att jag skulle vilja ha lite extra pengar att röra mig med, så att jag kan shoppa lite, bland annat pennor och block, nya tränings-skor vore bra, och lite annat smått och gott! Kanske finns det någon som behöver lite hjälp med snöskottning eller fönstertvätt eller nåt? Haha! Nä, det får gå ändå!

Just nu försöker jag fortfarande komma igång med pluggandet.. Mitt mål är att vara igång senast om 2 veckor, hoppas att det går, men med tanke på alla papper och allt strul börjar jag tappa allt hopp! Men jag ger mig inte, det SKA bara lösa sig!

Kommentarer
Postat av: Helena- Mamma till Vincent

Kolla med Birgit om du får hjälpa henne med städ nån gång i veckan. Eller fråga axel vem som hjälper dom med städ o sånt. De fixar du!

Postat av: Nea

Klart det löser sig! Vad gäller extrapengar får du gärna komma hjälpa till med fönstertvätt o städning i slutet av mars;-) Skicka gärna kort från bowlingen o när du var hos oss, please, puss

2011-02-16 @ 08:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback