Mer jul!

Igår spenderade jag eftermiddagen hos fina Älin! Det var lika trevligt som alltid! Jag petade mycket på Charlie (såklart), så snackade vi massa strunt, fikade och gjorde polkabräck (som Älin hittat recept på här)! Tiden sprang iväg som vanligt, så jag hann inte ta med nån polkabräck hem, däremot ska jag göra det själv hemma imorrn! Jag ska också göra ny knäck eftersom den gamla inte alls lossnar ur formarna, papper är ju inte gott!

Idag köpte jag ett par julklappar till, och så har jag och mamma varit och storhandlat julmat på willys! Och efter det kom Jenny och Nellie förbi och fikade och Nellie fick sin julklapp! Den var himla uppskattad! Jag hade kunnat visa bilder, men kameran blev kvar hos mamma!

Imorrn ska dom allra sista klapparn köpas och slås in!
Sen får det vara nog med julbestyr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback