Julstök!

Det blir alltså ett inlägg med bilder från de senaste dagarna! Yeei!
Jag har ju en superbra kamera, jag borde använda den oftare bara..
Dock har jag massa massa bilder som ligger i datorn från senaste veckorna..
Bara det att dom inte blir uppladdade nånstans!
Nu blir det bilder!


Vi har tagit fram och klätt granen! Under den ligger några av julklapparna.. Och några till ska komma till i veckan! Det skulle inte bli så många eller hur var det?


Så tyckte jag att det var dags för ordentlig julstämmning så jag fixade lite snö! Varsågoda!
Hahahahahaha! ;D


Mamma har bakat sina goda bullar!


Och så bakade mamma pepparkaks-snittar! Dom är lite som kolakakor men dom smakar pepparkakor!


Jack kom och hjälpte mig med pepparkaksbakande (eller egentligen hjälpte han mest till med att smaka degen)!


Jag gjorde alltså pepparkakor helt från början och satte degen och allt! Inte precis som köpekakor, men väldigt väldigt goda!


Så har jag bakat lussebullar, och jag bakar på Älins supergoda recept som ni hittar
här!


Och medans jag bakade lussebullar gjorde mamma knäck!


Julskinkan är också färdig, men den orkade jag visst inte fånga på bild!
Mmm, jag tror det blir en god jul!


Kommentarer
Postat av: Helena-Mamma till Vincent

Ingen ischoklad??

Postat av: Helena- Mamma till Vincent

Hahaha jag skojade bara, äter inte ens ischoklad ;)

2011-12-20 @ 10:43:08
URL: http://helenan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback