Inte mindre pepp!

Ja herre min jeee, julfikat på VVV var så härligt! Det är en trygg plats att vara på, fullt med härliga människor! Jag fick tanka på med ny energi i kroppen och sinnet, och fick lite annat perspektiv på hur livet ser ut! Det är och blir faktiskt så mycket bättre! Men ibland ser människor utifrån på det på ett annat sätt, det är skönt att få lite annan överblick och minnas tillbaka på hur det har varit!

Idag har jag firat lucia genom att kolla dagmammebarnens (!?) luciatåg i morse eftersom både Ebba och Jack var med! Efter det har jag spenderat några timmar hos bästa Älin! Tiden sprang som vanligt iväg!

Och nu är det kväller, snart dags att sova och ladda för en ny dag!
I morgon eftermiddag ska jag gå till gammelmoster och pynta och laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback