Hallå SMS-inlägg!?!?

Men så himla kul att när jag skrev ett långt sms-inlägg så kom det inte ens fram! Skit-sms! Eller kanske skit-telefon... I vilket fall som helst så skulle jag smsa det här:

Jag glömde ju skriva om gårdagen igår! Jag och Lilla P drog iväg till Lager157 runt 10.30, och blusen jag skulle köpa fanns i min storlek! Wohoo!! Men äventyret slutade inte där! Vi bestämde oss för att åka vidare till Ikea! Så vi styrde mot Eskilstuna där vi köpte bilgodis och dricka! Sen valde vi mellan att åka till Ikea i Västerås eller i Stockholm.. Valet föll på Stockholm och kungens kurva! Vi spenderade några timmar inne på det enorma (och något röriga) varuhuset, och vi kom ut med det Petra skulle ha, och mer än jag skulle ha! Jag skulle inte ha nånting egentligen.. Men så är jag ju nästan aldrig på Ikea, så jag kom ut med en ny lampa, glödlampor, spray-flaskor och superfina sköna sängkläder i härligt mjuk bomulls-satin! Nog hade jag kunnat handla bra mycket mer, behöver byta ut lite, men det får vänta! Hem kom vi igen typ 8 timmar senare, alltså runt 18.30! Då skruvade vi ihop Petras nya avlastningsbord och drack kaffe! Behöver jag säga att jag sov gott inatt!? :D Idag har jag tvättat dom nya sängkläderna och bäddat rent! Sjuukt SKÖNT!

Så, där var det sms-inlägget som inte kom fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback