Hallå julkalender!

Alltså vädret lurar mig! Det här med att det är varmt och ingen snö alls har gjort att jag alldeles glömt att det är 1a December.. Jag såg därför inte julkalendern idag! Var den nåt att se? Nu är väl jag så stor att jag i alla fall inte följer varje avsnitt, men det är roligt att veta vad dom visar..
Nåt jag inte är och inte blir för stor för är chokladkalender! Ja, jag har en! Den är dock fortfarande inplastad och lucka 1 är därför oöppnad än så länge! Jag kanske hinner äta den innan jag lägger mig? Om jag inte glömmer det innan dess.. Då får jag lyxa till det med 2 (eller fler) bitar den dagen jag kommer ihåg!

Kommentarer
Postat av: lilla Petra

jag såg kalendern, den va sådär, men kanske måste se mer för att den ska bli bra :) jag måste ju hålla mig uppdaterad för ungaran pratar om den hahah

2011-12-01 @ 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback