Guldkantad juldag!

Julen i vår familj firades igår! Jonas, Helena, Grisen, Becka, Frida och Birgit kom till mamma och förgyllde dagen! Vi åt gott och lekte och busade med Vincent! (Och delade julklappar såklart!)

Kvällen förgylldes med firande av lilla julafton tillsammans med fina vänner, samt utgång på ama! Vi dansade som sjutton och hade himla kul! Särskillt roligt är det att kunna träffas så många vänner på en och samma gång, och träffa vänner som jag inte träffar så ofta!

Idag sov jag ända till 11(!!!), jag minns inte ens när jag sov så länge sist! Så har jag hängt hos mamma, och så myst med mina beebisar! Ikväll har jag kört en timmes(!!!) fat burn på crosstrainern! Nu jäklar ska julgodiset brännas på en gång! Hah!

I morgon tar jag och Lilla P en sväng till Lager157 där jag tänkte köpa en blus! Hoppashoppashoppas den finns kvar i min storlek!

Nu ska jag i alla fall ta en dusch innan jag stoppar mig i säng!

Kommentarer
Postat av: Helena- Mamma till Vincent

Haha hoppas min blus är hel nu!! Och inga fläckar som inte går bort tack ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback