Envisare än envisast!

Idag har jag som bekant lekt med Älin! Vi har promenerat, fikat, snackat massa skit, och såklart gosat med Charlie! Vi diskuterade bland annat det där med träning/springa, och det har jag varit väldigt dålig på ett bra tag nu.. Närmare bestämt så har jag inte sprungit sen typ maj/juni nån gång! Shame on me! Men så har jag ju köpt en crosstrainer som jag springer på lite när lusten faller på (alldeles för sällan med andra ord). Men nu har jag tänkt att jag måste komma igång ordentligt! Vissa saker får mig att inse att min kropp förändras och jag vill inte tillåta det gå så långt att jag slutar bry mig..
Så ikväll bestämde jag mig för att jag skulle köra 20 min högt tempo på crosstrainern! När det hade gått 5 minuter trodde jag att jag skulle dö, men efter 10 min hade jag kunnat springa runt jorden! Jag tror dock att kilometermätaren visar fel på den där maskinen, för enligt den sprang jag 5,9 km på 20 min med en snittpuls på ganska behagliga 160! Jag köper inte det, den finns inte en chans att jag sprang så långt på den korta tiden, även om jag ville spy när dom 20 minuterna hade gått! :D

I morgon blir det att möta upp Älin för att ta en förmiddagspromenad! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

vad duktig du är :) köp en till mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback