Äckel-pepp!

Ibland låter jag sådär äckligt peppigt positiv som jag gnäller över att en del andra är ibland! Riktigt sådär äckel-pepp så det blir överdrivet! Jag är nog inte riktigt så äckel-pepp, men just nu är det mesta bra och jag har inget att hålla på att gnälla över, så då får jag vara pepp helt enkelt!

Julfikat igår var riktigt trevligt, Petra bjöd på glögg, pepparkakor och lussebullar! Vi alla busade och fikade mest innan det var dags att gå! Tiden flög som vanligt iväg, förstår inte hur det kan gå så snabbt!?

Tvätt-söndag idag, det gillar jag! När jag är klar ska jag plocka in i garderoben och bädda rent i sängen, så kommer jag sova som en kung sen!

Får se vad veckan har att bjuda på.. Det kan bli lite promenader, och så lär det bli några turer på crosstrainern (så även ikväll).. Och i morgon ska jag gå och lucia-fika på VVV (om ni minns kursen jag gick på förra hösten), det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback