Tvångstankar!

Ibland när jag loggar in på blogg så läser jag där det står "avsluta konto", så tänker jag hmmm.. tänk om...? Men näääh, den är ju lite kul ibland!

Nu när vädret är som varmast har jag fått total städnojja och ilar runt så jag blir kräkvarm och svimfärdig i den lilla bastun som kallas lägenhet! Men det blir ju fiiint! Det är visst så att nån fyller år om ett par veckor (ehm), då vill jag ha fint! Dessutom ska jag skrubba väggar och luckor i köket, och väggar och tak i badrummet! Nu börjar alla semestertider lida mot sitt slut snart, så jag hoppas hoppas hoppas att min lägenhet blir renoverad snart som jag blev lovad i början av året!

Förutom det så kommer systeryster, Jonas, Grisungen och pälsbollarna hit på torsdag, på fredag åker jonas vidare men syster och grisen (och katterna) stannar till måndag! Och på fredag kväll ska jag kalasa med tjejorna hos Petra! För att fira Älin (som fyllde år i söndags) och mig (som fyller år sen)! Lääängt till helgen då!

Nu sova! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback