En roligare blogg..

Det hade kunnat vara kul! Men det händer inte så mycket nu.. Fast det är faktiskt ljug, det händer en hel del ju! Jag pluggar inte längre, utan går just nu på arbetsförmedlingen i förhoppning om att hitta ett jobb som passar mig! Helt underbara människor får jag ha kontakt med där! Tack och lov för att det finns bra, trevliga och positiva människor på ett sådant ställe! Även om besöken där (och allt annat just nu) verkar leda till magont så är det här det jag valt, det är det jag vill just nu.

Idag var det pengar in på kontot, och pengar ut igen! Hej fattig! Okej, det var också ljug! Sen jag slutade röka går ekonomin ihop sig mycket bättre! Men jag hade mer utgifter den här månaden än jag haft på ett tag, därför känner jag míg plötsligt fattig, eftersom jag haft så mycket att röra mig med ett tag!
Det där med sluta rökandet har för övrigt gått himla bra! Jag är så jävla duktig! Fast jag känner mig inte ens duktig längre för nu är det så naturligt att inte röka! Jag har inget som helst behov av att röka, och ingen vilja att nånsin göra det igen. Det känns ungefär som att jag aldrig varit rökare, märkligt det där!

Och förutom det händer det faktiskt inte mycket, lite shopping då och då, en del träning och lite umgås med kompisar ibland! Jag får nog ta och ge mig en spark i baken och blogga oftare, det är inte kul att berätta om allt långt efter det hänt.. Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från sommaren, men när jag insåg hur många det var blev det ett omöljligt uppdrag att välja bara några.. Många av bilderna från sommaren ligger ju faktiskt på fejjan.. Och fler kommer så småning om.. Pjuh!

Nu ska jag ägna mig åt tv´n en stund, sen duscha av mig alla småhår efter klippningen! Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback