Pollen!

Jag har hela näsan full av snor, eller som Barney säger "I´m overflowing with awesomeness that needs to get out"! Jag känner mig inte sjuk, så jag misstänker att pollen bär ansvaret för min tilltäppta näsa!

Lägesrapport på allt annat då.. Hm, blåmärket är svartgrönt, piercingen är finfin, nya datorn är ett monster (skitbra med andra ord), jag har shoppat för mycket (eller egentligen mest lagom, men jag får skuldkänslor när jag shoppar åt mig själv)!
Idag har jag tvättat fönster åt gammelmoster, sen kommit hem och haft tvättstugan! Nu hänger sista tvätten på tork i solen på ballen, och jag sitter i soffan med monstret i knät!

Jag ska nog fixa bilder och lägga ut här nån gång, när jag fattar hur jag ska göra! I helgen ska jag plugga, och leka med F och J i sandlådan! Städa vore väl en idé nån dag.. Och en annan dag ska jag och Petra lägga trall på mitt badrumsgolv! Jag ska ringa bovärden nästa vecka och kolla när det börjar bli dags för renovering, det känns jäkligt onödigt att lägga trall, putsa fönster och så vidare, om kommer dom och grisar ner med en renovering veckan efter typ..

Nu ska jag göra nåt annat än blogga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback