Jag svarar!

Har just varit ute på promenad med Petra i den fuktiga luften, men det var skönt ändå! Skönt att röra på sig! Nu kommer det bli promenader varje dag för mig, en på morgonen innan frukost, och en på kvällen! Nåt måste jag göra för att se om magen blir bättre! Så kom Petra på den briljanta idén att vi ska köra promenader med spurtar också, hej konditionen! Men nu jäklar är det bara att rycka upp mig och komma igång!

Och så ska jag svara på frågan jag fick!
Systeryster var den enda som tog mod till sig, och som frågade en klurig fråga som jag har funderat hela helgen på!

Vart ser du dig om 5 år? Vad gör du då? Vad har du tänkt dig jobba med?
Menar du vart som i plats? Jag ser mig inte kvar i Flen resten av livet, om 5 år bor jag gärna i en storstad eller i alla fall närmare en storstad. Drömmen vore att vara färdigutbildad designer och få jobba med design, kanske i ett eget företag.. Annars vill jag gärna jobba med funktionshindrade på något sätt! (Vilka två helt olika riktningar!) Om 5 år hoppas jag på att jag har ett stabilt förhållande med någon jag vill dela mitt liv med, kanske har jag ett barn, eller i alla fall ett barn på väg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback