Jag borde..

Jag borde plugga mer, jag borde varva ner, jag borde ganska mycket.. I helgen ska jag plugga mer, jag ska också storstäda, och kanske hinner jag att varva ner lite också! Sen finns det allt jag skulle vilja också.. Jag skulle vilja umgås mer med vänner, jag skulle vilja orka (och hinna) träna mer, jag skulle vilja klippa mig och färga håret, och jag skulle vilja hälsa på systeryster och grisen! Jag ska försöka få ihop allt på ett bra sätt!

Igår beställde jag till slut två klänningar till bröllop! Så troligtvis kommer det bli nån av dom jag kommer ha på mig också, om ingen annan skulle råka dyka upp innan, men nu behöver jag i alla fall inte lägga energi på att leta!

På måndag har jag barnvaktstjänst! Och så är det plugg..
Allt flyter på som det brukar med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback