Jag är seeeg!

Den här veckan har jag haft ont i magen varje dag, det börjar bli tröttsamt nu! Jag har ändå lyckats plugga och lämna in uppgifter! Jag skulle verkligen behöva städa ordentligt också! Verkligen storstäda och rensa skåp, lådor och garderoben för att få bort massa skräp! Jag får se hur långt jag hinner med det i helgen, jag har tänkt hinna med att plugga lite i helgen också..
Jag lämnade in första uppgiften i svenska igår, och var helt och hållet säker på att få ett ig! Jag var inte alls nöjd och tyckte att jag bara hade skrivit samma saker med olika formuleringar.. Idag fick jag svar, och jag fick ett VG! Wohoo, det var peppande! Jag kan ju faktiskt, det är bara min prestationsångest som sätter igång och jag tror att jag är sämre än jag egentligen är! Ibland gör jag det bara svårt för mig själv helt utan anledning, det borde jag sluta med!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback