Den stora utflyktsdagen har det varit idag...

100media_imag027 (MMS)

Den stora utflyktsdagen har det varit idag! Klockan 9.30 hämtades jag, mamma och F upp av Cina så begav vi oss iväg mot hedlandet! Där mötte vi upp Systeryster, grisen, Jonas och Pontus, strax efter kom Linda och Göran och barnen! Vi strosade runt på hedlandet och shoppade lite, inget nämnvärt egentligen, världens bästa moster (jag) köpte ett borg-tält till grisen (se bild)! Efter vi gått runt där ett tag åkte vi till Mariefred och åt och lekte i det härliga solskenet, sen skildes vi alla åt, och vi i Cinas bil åkte och glodde runt lite i Strängnäs innan hemfärd! Bilder från dagen lär dyka upp, men nu är jag seg och kollar tv! Ska slänga mig i en dusch sen innan jag ska bädda ner mig! Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback