Den om den roliga kryssningen!

I söndags tog jag, mammsen och Cina våra resväskor och hoppade på bussen till Sthlm och Viking Line terminalen! Där mötte vi upp systeryster för att ta oss en åktur på Cinderella och parta till Barbados! Vi hade så jäkla kul! Vi åt och drack gott, shoppade i taxfreen, dansade nästan hela natten, och skrek och sjöng oss hesa! Det var lääängesen nån av oss såg Barbados nu, så det var riktigt riktigt roligt! Vi är nog alla överens om att det måste göras om när det finns tillfälle! Bilder finns i min kamera, fast inte så många! Jag ska dock vänta på min nya dator innan jag lägger in dom (hoppas den kommer idag eller imorgon)!

Igår blev jag väckt runt 09 av telefonen och fick erbjudande om att vara barnvakt hela dagen! Jag tyckte det lät kul trotts att jag var riktigt seg! F hakade på och vi gick och hämtade Amanda, sen var vi ute och promenerade med vagnen, gungade och lekte i sandlådan tills 14.30! Efter det var jag på vårdcentralen hos rökavvänjaren (det gick bara bra)! Väl hemma igen så åt jag mat, sen planerade jag att sova på soffan en stund, men Petra hörde av sig och ville gå ut och gå, det tyckte jag lät vettigare än att sova så jag följde med! Det blev en ganska lång runda, vi hade mycket att prata om, haha!

Idag får vi se om jag och lilla P kanske tar en sväng till Katrineholm på eftermiddagen! Innan dess tänkte jag kanske ta en dusch.. Jag borde gå upp på stan och klippa mig nån dag också, fast jag känner mig för rastlös i kroppen för att sitta i frisörstolen, vilket dilemma! Haha!

Aja, hejsvejs, på återséende!

Kommentarer
Postat av: Helena- Mamma till Vincent

Får hålla koll på när nästa spelning bli där så vi får en ursäkt att åka igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback