Bitas!

Ni vet väl att jag inte bits va? Jag biter i alla fall inte alla jag känner, bara några (haha)! Det här med kommenterandet i min blogg är lite dåligt, så jag undrar om det är så att ni är lite rädda att jag ska bita er? Av mina drygt 30 (30!?!?! känner jag ens så många!?) som läser min blogg dagligen så är det 3 eller 4 som oftast kommenterar! Det betyder att det är runt 26 personer som i stort sett dagligen smyger omkring här utan att säga ett ord.. Ni vet väl att det går att kommentera anonymt va?
Fruktansvärt nyfiken är jag på vilka som brukar läsa, förutom
Älin, systeryster, Carro och Nea (det är dom som brukar ge sig till känna)!

Kommentarer
Postat av: Mr Rosa (Emil)

Du bits! Det är det jag är rädd för ;) hihi Jag brukar inte kommentera bloggar (var stolt nu, första kommentaren på en blogg någonsin!!!) ;D

2011-04-02 @ 22:32:51
Postat av: Sara

Jag brukar kolla din blogg ibland, hittade den via din systers blogg som jag läser :)

2011-04-02 @ 23:06:08
Postat av: Anonym

Kommentar från en anonym PAPPA ;)

2011-04-07 @ 15:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback