Nu kör vi!

Förebered er på en ganska lång uppdatering! Jag uppdaterar ju uppenbarligen inte så himla ofta som jag skulle vilja egentligen, jag har helt enkelt annat för mig!
Jag känner mig just nu ganska tillfreds med livet! Det är mycket powerwalks och jogging, mycket träning, mycket kaffe, mycket ändrade matvanor, mycket umgås med folk och sånt som är roligare än att sitta och glo vid datorn! Dessutom är det svårt att skriva om allt här, man måste liksom på nåt vis vara med för att kunna förstå!

Igår var jag med Nea och Mirjam på Kolmården! Vi hade riktigt kul, besökte Bamses Värld där vi såg teater och åt Farmors pannkakor! Vi hann titta på nästan alla djur, se delfin-showen och fika och äta glass innan vi begav oss hem igen! Vi var alla överens om att delfin-showen var det häftigaste, men jag gillade allt! Mitt favorit-vilddjur Mirjam var i alla fall dagens sötaste redan på parkeringen när vi kom fram, när hon sa att hon tyckte att jag var jättefin i håret och att jag hade fina kläder, aaaw! Jag tog en hel del bilder som jag ska försöka förminska och lägga upp i veckan!

Idag har jag och mammsen knallat bort till
Älin och Ebba för en fika, lite snack om allt och inget, och lite bus! Älin bakade sitt filmjölksbröd (receptet hittar ni här) medans vi var där, men eftersom det ska vara i ugnen ca 1,5 timme och sen vila så hann jag inte smaka, i stället blandade Älin ingredienserna i påsar som jag ska röra ihop imorrn och smaka hur det blir! Senare på eftermiddagen har Petra varit här och ätit och kollat LAink innan vi begav oss ut på elljusspåret för powerwalk/jogg, sen blev det utfall och fortsatt jogg mot stan och hem! Guu så skönt det var! Det är skönt att det börjar kännas som att det går bättre, och i värstaste värsta mördarbacken på spåret hittade jag plötsligt extra energi för att kuta om Petra i superfart, det förvånade till och med mig!

Nu känner jag mig nöjd och full av energi, men ändå lite småseg! Snart blir det dags att försöka sova, för imorrn börjar våga välja väg, det nya projektet som jag ska vara med i! Jag går in i det med samma lugna inställning som jag gör med allt annat, det får bli som det blir så får vi se vart det leder!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nea

Lycka till med nya projektet! Skicka gärna bilderna från kolmården till mig! Kram

2010-09-16 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback