Mitt i prick!

Jag tänkte egentligen inte kommentera det här med valet i min blogg alls, men DET HÄR är så jävla mitt prick tycker jag!

Jag har ju förresten inte uppdarerat alls på en vecka nu igen! Det nya är att jag är krasslig, och har varit krasslig hela förra veckan, för att spä på det ytterligare har jag dessutom värstaste värsta mensvärken! Men det är sånt som går över! Blev hemma från VVV idag i alla fall, då jag dels har ont och dels inte har fått sova! Projektet verkar i alla fall väldigt roligt och spännande, ser fram emot att gå dit och försöka utvecklas i det här under hösten!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Hon kan skriva hon! Där fick hon fram alla ord som en annan har i huvudet men inte kan få ut i ljud. Oavsett vilket parti som "tar sig in" i rikstagen så är det ju ett val som folket har gjort, och då är det bara att gilla läget för de som faktiskt sitter där. Barnsligt bettende av vuxna människor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback