Jag är PÅ!

Det här med bloggandet känns ju faktiskt kul igen!

Jag trivs som fan på VVV (projektet jag går på), det är så härlig stämning med mycket skratt och fnitter, men också  med mycket respekt för varandra! Samtalen är väldigt intressanta, och jag tar med mig allt vi diskuterar hem och låter det sjunka in, och har det i mitt undermedvetna hela tiden!
Idag efter VVV kom Chrissie hit på kaffe, sen har jag slöat som sjutton hela kvällen, är sjuuukt trött!

Imorrn ska jag hälsa på Elin och Lukas, det var suuuperlängesen så det ska bli toppen! Efter det ska jag på personlig coaching, och sen förmodligen hjälpa Petra att flytta fram emot kvällen!
Det är välfyllda långa dagar nu, och jag gillar't! Det är mycket som jag gillar gillar gillar nu!

Allt löser sig till slut, man får försöka välja sina tankar och välja vilka ramar och mönster man vill vara i! Vill jag gå runt och må dåligt och haka upp mig över gamla saker, och umgås med / haka upp mig på personer som bara ger negativ energi? Eller vill jag må bra och gå framåt emot nåt nytt som kanske kan bli bättre, nya upplevelser, nya relationer och glada stunder med de människorna som gör mig lycklig?
Jag vill i alla fall framåt!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter som du trivs o är på rätt väg, jag är glad för din skull och stolt över vad du åstakommit! Glöm inte bort att bara de steg man tar framåt räknas! Puss

2010-09-29 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback