I can still feel you in my bed!

Jag ställde in dagens jogg med Petra, jag var slut i benen, i kroppen över huvud taget, och i huvudet.. MEN, sen insåg jag att man inte kommer i form av att bara sitta i soffan och glo! Så jag hörde av mig till Petra igen och vi bestämde oss för att dra ut! Det blev rask promenad till BP:s (för er som kan lokalisera er i Flen och vet vart det ligger), och sen spring tillbaka! Hurtigt värre, vi bestämde oss för att det blir jogg imorrn också!

Jag har för övrigt börjat med raska morgonpromenader innan frukost, och faktiskt börjat med frukost också! Yeeiii meeeee! Det är mest yogurt och flingor för tillfället iofs, men man måste ju börja nånstans!



(Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback