Allt annat!

Jag skulle vilja skriva så mycket, men orden fattas mig! Vad vill ni läsa? Kommentera, anonymt om ni vill, det gör ingenting, bara tala om vad ni tycker att jag borde uppdatera er om!

Jag börjar känna mig bättre nu, från värk och allt annat! Det är en kroppslig sak som jag inte riktigt verkar få ordning på, men det har strulat i flera månader nu.. Fast å andra sidan är det nog inget jag borde ta upp här heller!

Annars har jag fikat en del, vilat, fikat lite mer, och sånt!

Nu är det onsdag... Vet ni vad det betyder eller?? Att snart är det lördag ! ! ! WOHOOO! Där fick jag just världens största léende på läpparna! På lördag blir det äventyr vill jag lova, och det ska bli så jäkla kul! Jag har höga förväntningar, det var så längesen jag såg Nifters och det var så längesen jag var i Norrpan över huvud taget, så den här helgen kan inte bli dålig på nåt sätt!


På återséende då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback