Ont, det gör ont!

Så lyckades jag få med Lena Ph´s dåliga dänga i rubriken då! Men allvarligt talat så gör det så jävla ont! Jag har verkligen mensvärken from hell! Den brukar vara extrem, men jag tycks glömma bort från månad till månad hur ont det faktiskt gör! Jag har knappt kunnat röra mig på eftermiddagen, bara legat och gråtit och gråtit och gråtit av smärtan, och jag är ändå jäkligt smärt-tålig! Jag har fått tips av Petra på en bra gyn-mottagning, så jag ska ringa dit och beställa tid på Måndag, nåt måste göras åt det här!

Vinkvällen hos
Älin i Onsdags var underbar! Kort blev den, men väldigt trevlig och rolig! Älin hämtade mig och Petra efter jobbet, sen hämtade vi Ebba hos dagmamman! Efter det åkte vi till huset (guuu så fint dom har renoverat ! !) och pysslade lite, så kom Sara också, då åt vi supergod mat! Efter maten busade vi lite med Ebba innan det var dags för henne att sova och dags för oss stora tjejor att plocka fram vinet!
Runt 22 blev jag och Petra hämtade av Helena, Jonas och Grisen! Vi släppte av Petra hos henne, och resten av oss åkte till mamma där grisfamiljen spenderade natten! I Tordags åkte Helena och Jonas till Ullared så Grisen var här heeela dagen, och han var såå snäll! Elin och Lukas kom förbi en sväng, och så kom Rebecka och Annika och busade lite! På eftermiddagen var jag på coaching i ca en timme, när jag kom hem igen blev det en kort promenad med Grisen, sen mycket gos innan Helena och Jonas kom och hämtade honom igen!

Nu ska jag slänga ner mig framför tv´n, där lär jag stanna resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback