Jag vill ju uppdatera!

Orden fattas, nu igen! Att det kan vara så svårt att bara skriva det som faller mig in!?

Helgen var alldeles underbar! Vi firade Rebecka i förskott, och med vi menar jag mig själv, mamma, pappa, Birgit, Cina, Helena, Grisen, Frida och Petra! Det var en helbra dag med massor av grisbus och grisgos! På kvällen roade vi oss med dans (om vi får kalla det så), riktig (o)skön sång i form av karaeoke, och grisen somnade i min famn! Guu, det kändes som att det var igår han gjorde det sist, fast det var typ i Maj! Med Vincent sovandes i min famn (eller i närheten över huvud taget) så försvinner världens alla mörker!
Helena och Grisen sov kvar, så i Söndags blev det promenad till Petra för en fika! Sen blev det såklart med grisbus och grisgos! På eftermiddagen somnade jag och grisen i mammas säng (hur skönt som helst), innan Jonas kom för att hämta grisarna! Men innan dom åkte hem blev det mat, och efter det fick jag njuta av blöjbyte och matning av grisen också (ja, jag menar verkligen njuta av, för jag njuter av varje ögonblick med honom, det känns fortfarande jobbigt att inte ha honom nära varje dag som jag hade i Sthlm)!
Det blev mycket gris i det här inlägget, men ni får ha förståelse för det, haha!

Igår var jag hemma med min dumma mage, men jag får nog skylla mig själv som åt grädde i Söndags! Idag har jag i alla fall varit på VVV på förmiddagen, dom korta timmarna var fyllda av så himla mycket skratt, me like! Eftermiddagen har jag spenderat med Petra som hjälpt mig med mitt CV! Det tog verkligen på krafterna att skriva CV, tillslut så mycket att jag blev på dåligt humör! Tur då att jag och Petra drog ut på powerwalk (uppvärmning) och avslutade rundan med jogg! När jag kom hem var jag på bra humör igen! Och jag blev på ännu bättre humör när jag märkte att min energi håller längre, jag orkar springa längre bara på envishet! Nu jäklar går det framåt, jag börjar bli hurtbulle på riktigt! På Torsdag kör vi igen!

Morgondagens planer är att hjälpa Petra lite på dagen! Och på kvällen ska Rebecka firas igen, för imorrn är ju den stora 18års dagen på riktigt!


Jaha, det blev ju ett inlägg av det här ändå, orden kom visst bara jag lyckades börja!
Imorrn ska jag försöka förminska bilder från helgen och lägga upp antingen här eller på FB, men vi får se om jag hinner!

Nu är det i alla fall dags att sova! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback