Den lata dagen!

Nu är Måndagen och Tisdagen avklarade på VVV! Så himla tråkigt tycker jag, och jag längtar redan tills det är Måndag igen! Nu har halva tiden på projektet gått, jag undrar vart tiden har tagit vägen!? Samtidigt som jag vill framåt i livet så vill jag verkligen inte att projektet ska ta slut! Bah!

Idag skulle jag och Petra jogga och eventuellt köra ett styrkepass när jag slutade.. Men det var så tråkigt väder (regn och rusk), så vi sket i det och drack kaffe och åt ballerina kladdkaka! Ibland är det skönt att bara lata sig!

I morgon är jag helt ledig, men jag har lite smått att pyssla med! På förmiddagen kommer Emil hit och ska kika lite på min dator! Så kommer Petra, vi ska gå och kolla lite priser och öppet-tider på badhuset bland annat! Troligtvis kommer min syster Rebecka hem och dricker lite kaffe med mig, och så ska jag städa också, och träna, så vill jag skissa lite på teckningen jag håller på med också!

Nu är det dags att sova så jag är pigg och orkar göra allt jag vill i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback