Bonde söker fru!

Det verkar som att nästan hela Sverige kommer att sitta bänkade framför det varenda onsdag i höst! Jag har sett det då och då, oftast blir det ca 5 minuter, sen pallar jag inte lägre! Bonde gör mig mest illa till mods, människor som knappt kan föra sig runt någon av det motsatta könet, människor med vacklande blick som knappt vågar prata, nej usch, det är liksom mest synd om dom!
Förutom det brukar tv4as onsdagar vara ganska bra! Jag gillar Berg flyttar in (dock inte idag, för jag gillar inte Christer Sjögren), och så gillar jag verkligen Välkommen åter! Mona i informationen är ju verkligen underbar, från första avsnittet var hon min definitiva favvis!


Jaha, annars idag så har jag och Petra hämtat hennes fotölj och burit den genom Flen! Folk tittade lite konstigt på oss, jag är inte säker på om det var på grund av fotöljen, eller om det var för att vi skrattade så jäkla mycket! På eftermiddagen har Jenny och Nellie varit här, dels för att fira Becka, och dels för att jag och Petra skulle få klämma lite på Nellie! Ååh vilken härlig tjej, hon sov mest i och för sig, men hon var såå liten och mysig och luktade riktigt bäbis (inte så konstigt för hon är ju bara 8 dagar)!

Det blev inga bilder uppladdade idag, förhoppningsvis blir det imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback