Åh meeeeh!

Jag har just målat naglarna blåa, igen! Men jag är inte nöjd! Jag målar fan naglarna jämnt, och ändå blir det aldrig bra! Kommer ta bort det här imorrn och måla om dessutom, det är inte kul när man målar med det dyraste lacket man har!

Imorrn ska jag vara barnvakt till Mirjam, och imorrn kommer Helena och Grisen (och massa andra människor)! Rebecka fyller 18 nästa vecka och det ska firas!

Mycket känslor och mycket tankar finns det inuti mig, som det alltid gör! Men dom är bra, det gillar jag! Det är egentligen inget jag kan prata med nån om, det finns bara en person som skulle kunna förstå, och det är den enda jag inte kan prata med.. Jag har försökt att ta klivet, öppnat mailen och börjat skriva, men jag kan inte..! Det är något jag får leva med tror jag!

Nu ska jag hänga runt på internet en stund till innan det blir sov-tajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback