Medvetna och omedvetna val.

Herreminje, jag skulle kunna skriva så himla mycket, men det går inte att uppdatera om allt! Det är ganska fint med mig just nu! VVV är det bästa jag vet, det ger mig så oerhört mycket! I veckan har vi pratat mycket om medvetna och omedvetna val, och om ansvar.. Då kom jag hem med huvudvärk.. Det väckte mycket tankar och jag blev väldigt uppmärksam på att en del saker fortfarande gör ont. Jag försöker pressa bort dom tankarna, men den här veckan har dom varit väldigt aktuella..

Idag har jag lite träningsvärk, eftersom jag gymmade igår! Jag har bara ont i axlarna, det är ju ganska märkligt! Framöver blir det gym 2 ggr i veckan, och simma minst en gång i veckan! WOHO! Min nya bästis är en cross-trainer!

Framöver har jag lite annat skoj planerat också! I morgon till exempel så blir det en tripp till Ikea, utan shopping för min del, spännande! Och på Söndag ska det storhandlas! Ännu längre framöver planerar jag och Petra en Sthlms-tripp! Längt!

Något som jag borde planera in är att förminska bilder och lägga upp, jag har varit fööör lat med det! Men allra närmsta planen blir att kolla idol!

Kommentarer
Postat av: helena

De va på tiden :P bilderna har ja väntat på ett tag nu. Haha.

2010-11-19 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback