Höstlov!

Den här veckan är det höstlov från VVV, det känns lite vemodigt! Men snart är det Måndag igen, och jag har en del planer för den här veckan och för helgen, så jag kommer inte ha tråkigt! Men jag ser verkligen inte fram emot att VVV tar slut, om det känns såhär vemodigt bara att ha lov så kommer det inte bli kul när det tar slut helt! Jag ska njuta av varje sekund som är kvar!

Ikväll har jag hamnat med Melissa Horn i öronen som så många kvällar förut. Det finns en del tankar att reda ut, och det finns ett viktigt samtal att ta tag i... Men innan dess vill jag veta om det verkligen inte betyder nåt alls längre, för det är i alla fall så det känns för tillfället. Jag borde kanske för det första reda ut om det ens betyder nåt för mig.

Min blogg. Mina kryptiska inlägg.

Kommentarer
Postat av: Helena- Mamma till Vincent

Jaha? Va har du för planer då? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback