Ursäkta skitsnacket!

Fy fan fy fan vilken helg! Firande av Jonas med hans familj i Fredags med mycket vin och så, somnade runt 03.30.. Sen var det bara att gå upp kl 07 i Lördags, då Vincents dop stundade! När man vaknade var man inte kung, och det var inte bara min mage som var kass, vi hade skyttetrafik till toan! Dopet var väldigt fint, och mycket trevligt i alla fall! När allt ståhej med det var över var det dags att fira Jonas igen, men denna gången tillsammans med hans kompisar! Vi åt gott och drack en del öl nere på BT, väldigt trevligt hade  vi då också!

Och nu över till skitsnacket! Igår bestämmde jag och Helenan oss för slökväll framför tv´n med snacks och läsk! Vi köpte ostbågar, chips, dipp, fanta och påskmust... Jag åt lite ostbågar och drack ett glas fanta, och fy faan vad dåligt jag mådde igår kväll! Jag hade såna kramper i magen och sån halsbränna så ni anar inte ens! Det gjorde så ont och magen arbetade inte alls, jag bara grät och grät för det gjorde så ont! Till slut låg jag över toaletten och försökte kräkas, men inte ens det lyckades jag med! Till slut i natt lossnade det lite och jag fick sitta på toa en bra stund! Idag känner jag mig mest orolig i magen och har fortfarande lite ont och jag har lite halsbränna, men den smärtan är inget alls jämnfört med igår!

Idag åkte vi i alla fall ut till Helenans kompis Angelica i Hökarängen! Sjukt härlig tjej! När vi kom tillbaka därifrån gick vi till Testolin och fikade! Nu har vi hamnat hemma i soffan i alla fall! När vi kom hem tog jag på mig mysisar och en av mina nya tröjor, det första som händer då är att Vincent kräks på mig, det slår liksom aldrig fel, haha! Tur att det finns tvättmaskiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback