Min blogg, mitt beslut!

Jag låser upp den nu, MEN jag kommer att granska alla kommentarer innan de publiceras (men kommentera gärna massor ändå)! För såhär är det att en del saker i och om mitt liv har jag alltid valt (och kommer alltid att välja) att hålla utanför bloggen! Vissa saker har hela världen helt enkelt inte med att göra, och när då idioter (rent ut sagt) sitter och skriver kommentarer om saker som jag just inte vill att alla ska veta, och som just dom abslout inte har med att göra, då blir jag bara så less.

Jag är för övrigt inte så aktiv med bloggen ändå! Jag gör massor annat än att sitter vid datorn, och jag vill göra massor annat än att sitta här, bara sitta och glo vid denna skärmen känns på nåt vis inte så lockande.. Alls! Vi kan dra denna veckans aktiviteter lite snabbt: motion med Chrissie varje dag, park-häng med Chrissie en kväll, massor koppar kaffe, Hälleforsnäs med Elin och Lukas och mamma, gjort upp några sommarplaner, varit på oerhört lyckat möte (som resulterade i att jag börjar ett nytt projekt i Augusti), spontant krogbesök på Mozzan igår, och sjukt skönt park-häng med massa folk idag! Vad som händer ikväll visar sig då, antingen dras det ihop nåt spontant nånstans, annars blir jag nog hemma och bäddar ner mig och kollar på film! Vilket det än blir kommer bli så bra i alla fall!

Nu ska jag ta en svalkande dusch!
På återseende då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback