Meeen då!

Jag hade en så bra dag, men sen leder vissa saker till svarta moln på min himmel! Att min dator är totalt jävla as-mongo till exempel, och några andra saker också! Och nu dog batteriet i mp3'n också, kan det bli bättre!?!? Ingen tv och ingen musik i mitt hem, yeeei fan vilken kul kväll det blir det här!

Men jag väljer att dela av mig av bra saker i stället då.. Gris-besöket igår var fantastiskt! Det finns inget i världen som kan jämnföras eller ens liknas lite vid den kärleken jag känner för honom!
Idag har jag och Chrissie tagit en shopping-runda! Jag hittade inte nånting kul... Förutom ett par tooook-as-snygga stövlar till hösten på tok-as-rea! Ehm, ja dom följde med hem, dom ska stå och se snygga ut tills det blir höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback