Joho då!

Snart dags för lotto-dragningen, ni vet väl att jag har bestämt att jag ska ta hem drömvinsten!? Bra!

För övrigt har jag blivit lite dålig med att blogga tror jag! Men jag sitter knappt nåt alls vid datorn, det blir bara så när man inte kan sitta när man själv vill.. Twitter är jag däremot lite bättre på, men det är roligare att hålla på med i mobilen! Ni kan ju följa mig
här!

För övrigt är jag fast besluten att få till dröm-kroppen till sommaren! Jag försöker ändra mina matvanor, dels genom att försöka få i mig i alla fall nånting litet till frukost! Nu har jag också börjat med att försöka äta frukt i stället för godis! Till exempel i stället för att köpa en chokladbit så köper jag ett äpple och så, det ska gå! Förutom det utesluter jag alkohol helt (mest på grund av att magen blir så arg när jag dricker), läsk är också helt borttaget, likaså snacks över huvud taget! Sen är det ju träning på det såklart, med en dvd som jag har hemma! Jag har lite träningsvärk i benen idag, men det är bara att träna bort! Den där dvd´n har jag för övrigt tröttnat lite på, den börjar kännas ganska trisst, så jag längtar just nu tills motions-cykeln blir köpt! Och på måndag tänker jag dra med mig Chrissie på jakt efter trappor utomhus här i Flen, några tips på vart det finns bra trappor att springa i?!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Från thims upp till thuleparken, bakom gångtunneln under järnvägen, bakon icaparkeringen (längs med huset)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback