Jodå minsann!

Nu ligger jag i sängen och surfar med min nya dator! Det blev en liten söt Asus Eee PC 900! Den är perfekt om man bortser från en enda liten sak, operativsystemet! Den kom redan installerad med Linux, och om ni frågar mig så är det helt värdelöst! Jag kan inte installera några program som jag använder med detta operativsystem! Men det lilla problemet bör vara löst till helgen då den ska få windows!


Det här är min lilla snygging!

Förutom det har jag spenderat min dag hos bästaste Älin och hennes Ebba! Vi åt lyxlunch (våfflor), hängde i lekparken, och sen skulle Älin gå till tandläkaren, men då var Ebba så seg att hon och jag spenderade den korta stunden med att kolla på pingu, sen åt vi mellis innan det var dags för mig att shoppa dator! Superskön dag var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback