Jag tycks ha problem..!

När jag skickar mms till bloggen så fungerar det utmärkt, men när jag skickar sms så fungerar det inte alls, jääkla skit alltså!

För övrigt är jag några kilo lättare, men återigen pigg och på benen! Kan äta och får behålla maten och så, även om jag fortfarande är (och kommer fortsätta vara) oerhört försiktig! På måndag ska jag till läkaren, då får dom ta sig en ordentlig titt på det här!

Idag har det varit sjuukt bra väder, så det har blivit låång rask promenad med Chrissie! Jag är fast besluten i att hålla i det här med att få promenader och motion varje dag nu, men jag skulle verkligen behöva ett par ordentliga promenadskor! Mina puma funkar inte bra, dom är i skinn och alldeles för varma så jag får skaav, och det gör ju ont! Mamma ska köpa en motions-cykel också, den ska jag trampa på ett par timmar om dagen sen tänkte jag!

Det är mycket annat förutom skor jag skulle behöva också! Jag skulle behöva snygga till mitt hår, uppdatera min garderob, uppdatera mitt hem, skaffa dator, och bara uppdatera livet helt enkelt! De 5 veckorna borta gjorde underverk för måendet, men när man kommer hem igen så kommer vardagens alla bekymmer ikapp och man blir totalt dränkt! Känslan av att sitta fast infinner sig igen, fast på samma plats och på samma ställe i livet! I bland känns det som att jag alltid kommer sitta fast och att det aldrig kommer bli bättre, just i dom ögonblicken vill jag bara välja att ge upp nu! Men då försöker jag att ta ett djupt andetag och inte tänka alls, inte tänka bakåt och inte tänka framåt utan bara vara här och nu! Det hjälper faktiskt, ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback