Hurricane!


(Tror att ljudkvalitén inte är den bästa)


Det här är min senaste favvis-låt! Jag kan inte sluta lyssna på den, den gör mig så glad och pigg och pepp, jag vill bara hoppa omkring i hela lägenheten och sjunga högt! När Rabih och Eddie var med i Idol så hatade jag Rabih, verkligen hatade, jag tyckte han var helt jäkla värdelös! Men det är ju tur att man får lov att ändra sig!

Så nu ska jag spela den om och om igen och hoppa runt medans jag bakar muffins som jag och Chrissie ska äta upp! Ikväll ska jag och några till troligtvis ut och dansa, fy faaan vad nice!!
I morgon ska jag vara tillräckligt pigg (= ingen alkohol alls ikväll) för att kl 10 åka iväg ut till Annika som fyller 50! Vi ska hjälpa till med massa fixande under dagen, och på kvällen blir det kalas! Sen är det äntligen Söndag, och
Helenan, Jonas och min Grisen kommer! Vilken kanonhelg det här blir känner jag!


Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Haha, jag hatade också Rabih i Idol, smurfen :) Men nu i den där duon låter det faktiskt bra och låten är hyfsad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback