Mysiga dagar!

Igår hade jag så himlans ont i ryggen! Försökte bota det med en promenad, det hjälpte bara en kort stund! På kvällen gick jag hem och la mig i ett låååångt varmt bad, och somnade sen som en stock i sängen! Det hjälpte faktiskt, vaknade utan nåt ont tidigt i morse! Gick ner hit till mammsen och fixade en halv kopp kaffe och satte mig och slösurfade! Fick sms av Älin som frågade om jag ville leka! Klart jag ville! Så jag har haft en tokmysig dag med Älin och Ebba, vi har ätit våfflor, snackat en himlans massa skit, kollat på Pingu, tagit en kort promenad och druckit kaffe! Som sagt tokmysigt! :)

Vad resten av veckan bjuder på vet jag inte än! Ska i alla fall försöka fika hos Elin om hon inte kommer iväg till BB! Och i helgen är det ju dags för Hardcore Superstar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback