Min mamas b-day!

Idag har det varit mammas födelsedag, heela dagen! Jag har diskat och dammsugit och bakat en sockerkaka till kaffet! Så har jag duschat och hämtat lilla skruttan på dagis! Ni får se bilder!


Outfit: Favviskofta, från Kappahls barnavdelning!


Mirjam fick låna mitt allra finaste läppglans, men det fick hon inte måla själv med!


Mirjam med läppglans, och hennes två nya "vuxentänder" där nere!


Såna jäkla posers!


Och fast det var mammas b-day så fick jag också en present! Cina hade köpt en klänning till mig från Koola Anna! Jag hittar inte, och orkar inte leta mer efter bild på den, så ni får kanske se när jag har den på mig nån gång! Ska i alla fall hotta upp den med ett snyggt svart bälte i midjan och ha den hela våren!

Nu ska jag vila, vila vila vila! Det är nåt jag borde bli bättre på!

Kommentarer
Postat av: Nea

Fina ni är! Kram

2010-03-19 @ 12:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback