Laddad!

Åh vad taggad jag är på en riktigt riktigt lugn helg! Det har varit mycket nu ett tag med utgångar och fester och så (och det klagar jag absolut inte på), men ibland behöver man varva ner från det! Så det här blir min lugna helg! För nästa helg blir det förhoppningsvis inte alls så lugnt, har riktigt roliga planer! Helgerna efter det vet jag inte riktigt än hur det blir med, jag kommer ju dra iväg till Sthlm nångång där omkring, jag vet inte exakt vilket datum det blir än!
Idag blev i alla fall en fantastisk dag, precis som jag sa att det skulle bli! För första gången på flera dagar orkade jag mig ut på en rask promenad, helt galet skönt var det! Nästa vecka har jag bestämt med Chrissie att det blir raska långpromenader varje dag! Det är fanken dags att komma i form nu, snart är det ju faktiskt bikini-säsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback