Jag kanske borde fatta...

Att bara för att solen lyser utanför fönstret så är det inte varmt! Det var likadant här om dagen, solen lyste och jag blev superoptimistisk och tog jeans och en ganska tunn tröja och sen jackan.. Faan vad jag frös!!! Nu sitter jag och kollar ut på solen och tycker att jag skulle vilja ha på mig tights och en tunn stickad tröja.. Men då kommer jag ju frysa ihjäl! Nu vill jag verkligen ha värme så jag får gå i mina tunna kläder! Och om en stund ska jag möta systern Becka som blev tvungen att gå till skolan, då ska vi kolla bokrean och sen hälsa på mamma på nya jobbet!
Senare ska jag tvätta lite kläder och så, sen vet jag faktiskt inte om det händer nåt mer spännande (öhm, menar jag att tvätta är spännande då eller..?)! I morgon kommer i alla fall Helena och Jonas och Firkorven och hämtar mig och Becka, sen ska vi åka och fira pappsen på födelsedagen!

Trevlig helg dååå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback