Insaine!

Igår blev det ju shopping! Egentligen hade jag viljat hitta en snygg handväska, men det fanns bara suuperdyra, kändes inte som att det ingick i min budget just nu! Däremot köpte jag lite annat smått, lite smink, lite nagellack, och två tröjor på lager157! Två likadana tröjor dessutom, en svart och en vit, i storlek small! Dom är lite för stora, men så ville jag ha dom.. Men idag insåg jag att jag ville ha två med lite bättre passform också.. Så idag på eftermiddagen åkte jag tillbaka och köpte två till i storlek xs! Jag är galet nöjd!

På förmiddagen idag har jag varit hos bästaste
Älin! Vi gjorde inte så mycket egentligen, snackade lite skit, och jag pyntade hennes påskris medans hon fixade matlådor! Så var vi en sväng på BP´s, och åkte sen tillbaka till henne och medans hon städade hemma så pratade vi massa om just städning, och andra saker! Måste säga att vi hade en väldigt trevlig dag! Det spelar liksom ingen roll alls om jag sitter där och hon städar, vi behöver inte göra nåt extraordinärt för att ha det trevligt, bara Älins sällskap räcker så jäkla långt! <3

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, det blir bra musik i lurarna och bara slappa! Resten av veckan ska jag försöka planera min packning lite, och så ska min lägenhet stor-röjas! Fan vad skönt det ska bli när det är gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback