I´m yours!

Åh jag hittade musik idag som jag hade stoppat in i mammas dator, och hittade Jason Mraz - I´m yours! Det var längsen jag hörde den, och direkt gick det ett lyckorus av fjärilar och glada minnen genom min kropp! Det är ungefär precis 3 år sen bästaste Älin tipsade mig om låten, och jag lyssnade på den jämnt! Sen smittade jag ner systeryster så hon också lyssnade på den jämnt! Jag minns allt som om det var igår, jag hade precis flyttat in i min lägenhet då, jag umgicks med härliga människor, vi gjorde roliga saker! Jag kommer aldrig glömma kvällen när jag, systeryster, Thobias, Arvid och Stiffy gick hem till mig från amazon för precis nästan exakt 3 år sen (i slutet av mars), och jag gick barfota för jag hade så ont i fötterna! Jag och systeryster gick arm i arm och sjöng I´m yours hela vägen! Det var en jäkla kväll det där egentligen, när alla minnen kommer tillbaka är det helt sanslöst att tänka på hur fort tiden har gått! Tänk att en låt kan väcka så mycket minnen!

Blandade bilder från Mars 2007 (klicka för se dom större):

     

   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback