Härlig eftermiddag!

Jag vaknade ganska tidigt idag (tidigare än jag hade räknat med i alla fall)! Men sen la jag mig igen och slog på tv´n, och på två sekunder hade jag somnat om igen och vaknade ganska sent! Så jag och Chrissie fick skippa den planerade promenaden idag (fast det gjorde ju inte så mycket eftersom det ändå regnade)! Chrissie kom i alla fall hit i stället och vi satt och pusslade, skrattade, tittade på bilder och mindes roliga saker vi har gjort! Och mer roligt kommer det bli alldeles snart! När vi hade hållit på med det ett tag så slängde jag ihop våfflor, alltså inte med färdig pulvermix! Sen åt vi våfflorna med grädde/frusna bär (jag gör på Älins superbraiga sett, mixar frusna bär och blandar ihop dom med vispad grädde, mycket godare än grädde och sylt)! I alla fall, så har jag haft en alldeles förträfflig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback