Ååh så trött!

Jag överlevde en helg med utgång både i Fredags och igår!

Igår var det dags för Hardcore Superstar på Amazon! Jag och
Chrissie fixade oss snygga hemma hos Robban, så begav vi oss till Amazon redan till kl 20 för att se Someway! När dom hade spelat umgicks vi mest med folk och hade kul innan det äntligen var dags för HCSS! Dom var riktigt bra! Visst, jag kunde sjunga med i typ 2 låtar, men jag var jäkligt bra på att hoppa omkring i mitten, sen längst fram, och typ längst bak!
Idag är jag sjukt seg, fast vi gick hem tidigt igår! Jag vaknade såklart 07 imorse (varför kan man aldrig sova när man varit ute!?)! Jag lyckades under gårdagen samla på mig inte mindre än 2 stycken HCSS-plektrum (egentligen 3 stycken men jag gav bort ett), väldigt onda fötter, en hel del skratt, och många snygga bilder i Chrissies kamera som jag bjuder på nån dag!

För övrigt snurrar det många tankar i mitt huvud just nu, om mycket olika saker! Men det är i alla fall inget jag väljer att dela med mig av här!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hm, var du också på Amazon? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback