Å Fia hon ä tlööött!

Det där med sömn blev inte så bra i natt! Kroppen ville inte alls vara med, och jag vet precis vad det är dags för snart när kroppen håller på såhär! Suck!

För övrigt hörde mamma av sig igår kväll att hon inte hade anslutning till internet, telia-strul, igen! Det händer ganska ofta nu för tiden! Så ringer man kundtjänst och får riktigt otrevligt bemötande av nån surfttttta! Usch att det alltid ska vara sånt folk som sitter i kundtjänst! Och så skulle jag kliva in i en varm och skön dusch innan jag skulle sova igår tänkte jag, men nej då fanns det inget varmvatten heller! Så nu ska jag kika en sväng här vid datorn och ta en kopp kaffe, sen ska jag gå hem och duscha! Egentligen skulle jag behöva städa, i alla fall städa bort värsta skiten, menneeh, jag gör det sen eller nåt! Ikväll ska jag ju dessutom iväg med Annika och mamma! Det blir en spännande helg det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback