Viktigt att berätta!

Jag har ju för fanken klippt mig idag! Meningen var att det skulle i mer rött i det också, men jag tar och fixar det hemma, det tog tid idag ändå! Men toknöjd är jag i alla fall, fast jag kapade av det så pass att jag är tillbaka i den där mellan-längen! Men jag var tvungen, det hade blivit så himlans torrt i topparna! Diskuterade med frissan om man så småning om skulle göra en kortare mer pojkig frisyr, men hon sa absolut nej på den, eftersom jag har så smalt ansikte trodde hon inte att det skulle passa!
Är det för övrigt bara jag som tycker att jag inte har smalt ansikte!? Jag tycker det är jätterunt (/brett och fyrkantigt)! Men med min kroppsuppfattning över huvud taget så är det kanske mina speglar som är felet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback